lovely girl
درباره وبلاگ


ارمیتا تو واقعا کی هستی؟!

پيوندها
ابری بر روی باران
love
روياي خسته..
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely girl و آدرس armi-lovely.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 37280
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
tiyara najafi
tanha dalile zendegi

آرشيو وبلاگ
تير 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 11:45 :: نويسنده : tiyara najafi

سلام...امروزم تولدداداش ارشياس..دوسش ميدارم ي عالمه......اجازه هس براش تولدبگيرم؟؟؟اجازه شماهم دس منه..خب حالابريم تولد..

زمين اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالي قلبم جايگاه يک گل باشد گل ياسمنم تولدت مبارک.

 

داره بارون مياد خوب که نگاه کردم.

.

.

.

هوا که ابري نبود...

.اون فرشته ها هستن که دارن گريه ميکنن......

آخه يکي ازشون کم شده

مهربون ترين تولدت مبارک 

 

 

روز تولدت شد و نيستم اما كنار تو

كاشكي مي شد كه جونمو هديه بدم براي تو

درسته ما نميتونيم اين روز و پيش هم باشيم

بيا بهش تو رويامون رنگ حقيقت بپاشيم

ميخوام برات تو روياهام جشن تولد بگيرم

از لحظه لحظه هاي جشن تو خيالم عكس بگيرم

من باشم و تو باشي و فرشته هاي آسمون

چراغوني جشنمون، ستاره هاي كهكشون

به جاي شمع ميخوام برات غمهات و آتيش بزنم

هر چي غم و غصه داري يك شبه آتيش بزنم

تو غمهات و فوت بكني منم ستاره بيارم

اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بكارم

كهكشونو ستاره هاش درياو موج و ماهياش

بيابونا و بركه هاش بارون و قطره قطره هاش

با هفت تا آسمون پر از گلاي ياس وميخک

بال فرشته ها و عشق و اشتياق و پولک

عاشقتو يه قلب بي قرار و کوچک

فقط مي خوان بهت بگن :.

.

.

.

. تولدت مبارک

 

فوووووووت ….. فووووووووت …. فوووووووت ….. فووووووووت … فوووووووت …. بیا شعما رو فوت کن !!! تولدت مبارک !!! امروز با شکوهترین روز هستیست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک  

 

 

 

**********HAPPY B IRTHDAY*********

زمستــــــــــــــون ، فصله تولد تو، مي خونم فقط به خاطره تو

دله من ، ديگه آروم نداره تو رو خواسته ديگه راهي نداره

شبه تولدت باز مثه پارسال بي قرارم بي قراري مثه هـــــــــــر سال

بزار اون گله سرخت كه به تو داد آسمون ستاره بارون شده اين بار

تو اين شباي سرد و پر گلايه دلم مي خواد بشه ابره بهاره

بباره تا سحر مثاله اشكات تا بگه تنهام نزارم ديگه اي يار

تو اين دقيقه و لحظه ها همه مي دونن

براي تو گله عشقو ميارن

به تو مي گن شدي عروس گل ها تولدت مبارك گله زيبا

 

 

مي دونم وقتي كه تو خواب نازي دلت مي خواد به من دلتو ببازي

مي دوني كه دلم چشماتو مي خواد دله من منتظره اشكاتو مي خواد

اون اشكايي كه يك دنيا قشنگه خودتم مي دوني خيلي مي ارزه

من كه اين همه ساله بي قرارم عوض حالا ديگه چشماتو دارم 

ببين طلوعه چشمات به دنيا چه قشنگه

نگاه شيطونه تو صميمي و يه رنگه

روزه تولد توست همه ميگن مبارك

منم مي گم عزيزم

تولدت مبارك      تولدت مبارك

 

گلارو تو گلدون جا بدين باقچه هارو آب پاشي كنين

همه كوچه رو چراغوني ،خونه ها رو نقاشي كنين

ماه و ستاره در نياد تو اومدي به  جاشون

مي ارزه برقه چشمه تو به نوره زرد پاشون

روزه به اين قشنگي هرگز كسي نديده

صداي سازو آواز به آسمون رسيده

امروز فقط روزه توست مي خوام دنيا بدونه

براي اسم  زيــــــــــــــــــــــــــبات مي خونم عاشقونه

تو آمدي به دنيا به قلبه من نشستي

خوش آمدي عزيزم كه عشقه من تو هستي

منم تا دنيا دنياست قدر تو رو مي دونم

امروز تولد توست از ته دل مي خونم

تولدت مبارك مبارك مبارك                                      تولدت مبارك مبارك مبارك

تولدت مبارك مبارك مبارك                                      تولدت مبارك مبارك مبارك

تولدت مبارك مبارك مبارك                                      تولدت مبارك مبارك مبارك

تولدت مبارك مبارك مبارك                                      تولدت مبارك مبارك مبارك 

عشقه من تولدت مبارك نازنين بهاره زندگيه من تولدت مبارك

مي خوام امروز فقط گله خنده رو لبات باشه امروز نفسات عميق باشن

امروز بيشتر از هر روز عاشقتم عزيزم دوست دارم تولدت مبارك

عشقه من تولدت مبارك بهترين زيباترين تولدت مبارك گله من

امشب تو آسمونه دله من تو تك ستاره اي

امشب تو آسمونه دله من تو ماه درخشاني

ديگه امروز چه بخواي چه نخوايي قلبم اومده پيشت

امروز چه بخواي چه نخواي دله من اومده طرفت اومده سراغت

عزيزم چه بخواي چه نخواي امروز ماله مني

ماله خودم امروز مي خوام چشمات ماله من باشه قلبت ماله من باشه دستات، نفسهات

يه امروز تو رو خدا يه امروز بياوو ماله من باش 

 دوست دارم

امروز بيشتر از هميشه قلبم مي تپه براي تو براي وجودت وجود با ارزشت

دوست دارم

چه بخواي چه نخواي ديوونتم خيلي خاطره تو مي خوام

چه بخواي چه نخواي من بي قرارتم دلتنگم تا ابد واسه تو

در جشن تولدت عزيزم همه انگشترن تو نگيني

عزيزم تو گله مني و من خارم گزنده دشمنانه تو

تو دريايي و من قطره اي از اين دريا

تو توي سحراي دله من يه رزه گله زيبايي كه به دشته دله من زيبايي دادي

عشقت هر روز زندگي رو واسم شيرين تر مي كنه هر روز واسم از ديروز قشنگتر ميشه 

 واي خدا چقدر زيباس عاشقم

 عزيزم

دوست دارم عزيزم

مي خوام امروز كه روزه قشنگيه امروز كه تولد توا مي خوام جشن بگيرم 

مي خوام تا مي تونم واست بخونم واست شعر بگم

دوست دارم

مي خوام امروز همش بگم دوست دارم به قوله كامران و هومن:

اين جمله منه 

دوست دارم خيلي زياد

فكر كردن اصلا نمي خواد

دوست دارم خيلي زياد

فقط واسه تو گفتمش

دوست دارم خيلي زياد 

به چشماتم خيلي مياد


داداشي عاشقتم

 



نظرات شما عزیزان:

رامین
ساعت13:30---15 تير 1390
به نظرم چون برا سامیار تولد گرفتی اینم دروغکی گفته تولدمه تا براش بگیریتوچراسوتي ميدي..مباركه ..من براش گرفتم تولدشو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: