lovely girl
درباره وبلاگ


ارمیتا تو واقعا کی هستی؟!

پيوندها
ابری بر روی باران
love
روياي خسته..
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely girl و آدرس armi-lovely.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 37299
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
tiyara najafi
tanha dalile zendegi

آرشيو وبلاگ
تير 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 13:19 :: نويسنده : tiyara najafi

و خيلي لياقت داري كاش مي تونستم تو اين روزه زيبا كنارت  باشم باهات باشم

خدا رو شكر خدايا شكرت كه امروز كسي تولدشه كه عاشقونه دوسش دارم

خدا رو شكر كه زنده موندم تا روزه تولدشو جشن بگيرم

خدا را هزاران هزار مرتبه شكر كه تو متولد شدي واسه من

كاش مي شد امروز تموم نشه كاش ميشد يه جشنه بزرگ برات بگيرم ولي حيف افسوس ...

عزيزم مي خوام فرياد بزنم بگم دوست دارم دوست دارم دوست دارم

مي خوام امروز واسه سلامتيت قرآن بخونم نماز بخونم فقط به نيت تو

 تا سلامت و شاد باشي مي خوام واست دعا كنم

 واسه خوشبختيت واسه خوشبختيت واسه خوشبختيت ...

تقديم به تو تقديم به تو كه بهتريني تمام اين شعرا تقديم به تو

دوست دارم

دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم...

 دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

a6k
ساعت14:26---15 تير 1390
سلام

وب قشنگی داری

خوشحال میشم بلینکمت
پاسخ:بلينك تابلينكم گلم


masoud
ساعت13:31---15 تير 1390
آدمک آخر دنیاست بخند ، آدمک مرگ همین جاست بخند ، دست خطی که تو را عاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند ، آدمک خر نشوی گریه کنی کل دنیا سراب است بخند ، آن خدایی که بزرگش خواندی به خدا مثل من تو تنهاست بخند!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: