lovely girl
درباره وبلاگ


ارمیتا تو واقعا کی هستی؟!

پيوندها
ابری بر روی باران
love
روياي خسته..
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely girl و آدرس armi-lovely.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 37281
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
tiyara najafi
tanha dalile zendegi

آرشيو وبلاگ
تير 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 13:27 :: نويسنده : tiyara najafi

تو وجودت واسه من یه معجزه ست

تولد تو تولد من است

من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولد تو تمام شود

و من در خواب بمانم

و نتوانم به تو بگویم

تولدمان مبارک !؟

مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه

روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک

-----------------------

روزی که، تو اومدی روی زمین
یه فرشته کم شد از آسمونا
مثل گل شکفتی بین آدما
گل سر سبد بودی بین اونا
تولدت مبارک ع

با من باشی دوست دارم

تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته

هرجا باشی دوست دارم

تولدت مبارک

عزیزم

روز میلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است

عشق من تولدت مبارک

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید
گویی بساط عیش مداوم به من رسید
نور ستاره ای در شب تولدت
انگار که فرشته ای از ازل رسید

فرشته ی من تولدت مبارک

داداشي دوست دارم

تولدت مبارك!



نظرات شما عزیزان:

لادن2012
ساعت15:42---15 تير 1390
سلام من از طرف خودم تولدت رو تبریک میگم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: