lovely girl
درباره وبلاگ


ارمیتا تو واقعا کی هستی؟!

پيوندها
ابری بر روی باران
love
روياي خسته..
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely girl و آدرس armi-lovely.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 37287
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
tiyara najafi
tanha dalile zendegi

آرشيو وبلاگ
تير 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 13:24 :: نويسنده : tiyara najafi

+  
اینم تومدرسه بودیم..بالایی منم پایینی خواهرم..جریانش اینه که من
 
تومدرسه کتونی میپوشیدم مدیرمون بیخودبهم گیرمیدادمنم ی روزروش 
اب ریختم..حقش بود..وای اونم مدیرمون چاق چاق..
..دوویددنبالم..حالابیاوفرارکن....منم گفتم اون چاقه هرجایی 
نمیتونه بیادپریدم روپنجره میبینیدکه..بخاطرشباهتیکه باابجیم داشتم 
فکمیکردپارمیدامنم..من رفتم پنجره بالایی ابجیمم اومدپایینی..مدیرمون         
حسابی کلافه شده بودبعدش مامانم اومدمدرسه برای پرسیدن وضعیت    
درسم..معلماهمه گفتن عاااااااالیه..ی هویی مدیرمون اومدوای وای وای..گفت اونروز..منم گفتم خانوم من نبودم..گفت ااا دختره بی چشم وروپس کی بوده..گفتم خانوم من اونروزاصلامدرسه نیومدم مریض بودم..وووووواه بخیرگذشت اا..ورنه مامانم....این شیطونی نبودااافقط عکسمو..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: