lovely girl
درباره وبلاگ


ارمیتا تو واقعا کی هستی؟!

پيوندها
ابری بر روی باران
love
روياي خسته..
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely girl و آدرس armi-lovely.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 37298
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
tiyara najafi
tanha dalile zendegi

آرشيو وبلاگ
تير 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 24 تير 1390برچسب:, :: 14:2 :: نويسنده : tiyara najafi

من فردا فهمیدم که فردا را امیدی نیست....
 همین آغاز زیباست
و پایان ها را هیچ گاه امیدی نیست. 
تو به سر آغاز پاک و خالص بودن میرسی
و من به جاده ی عشق ورزیدن به تو.
من هرگز از تو نمیخواهم که با من به انتهای جاده برسی،
تنها آرزویم این است که در این جاده عشق را لمس کنی و محبت پاک و ناب را.
پس بیا آغاز کنیم راهی را که پایانی ندارد،
بیا به امروز بیاندیشیم فردا را امیدی نیست....



نظرات شما عزیزان:

رامین
ساعت21:02---25 تير 1390
ااااااا خب فک کنم پستو عوض کردی
نخیرم خیلی هم به فرداها امید هست
راهمون هم شروع کردیم با هم باید ادامه بدیم
منکه پایه ام


داود
ساعت14:33---24 تير 1390
سلام
خوبی؟؟
وب زیبایی داری بهت تبریک میگم...
ازت دعوت میکنم به وبم بایی و نظرتو بهم بگی
بای


رامین
ساعت14:39---23 تير 1390

اینجا چرا شکلک خجالت نداره
.لپ قرمز.
منم دوست دارم نفسم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: