مدرسه...
lovely girl
درباره وبلاگ


ارمیتا تو واقعا کی هستی؟!

پيوندها
ابری بر روی باران
love
روياي خسته..
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely girl و آدرس armi-lovely.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 37293
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
tiyara najafi
tanha dalile zendegi

آرشيو وبلاگ
تير 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 13:17 :: نويسنده : tiyara najafi

 

پارسال یه روز م تو حیاط مدرسه نشسته بودم داشتم اهنگ گوش میدادم هندزفری تو گوشم بود برای همین صداهاش اطرافمم نمیشنیدم یهو دیدم یه نایلون پر آب روی سرم خالی شد ... 

 

بلند شدم دنبال اونی که خیسم کرده بود که خیسش کنم یهو فرار کرد تو نماز خونه ... منم رفتم یه لنگه کفششو برداشتم نایلون ابمو خالی کردم تو کفشش رفتم گذاشتمش دم در نماز خونه .. دوستم تا ظهر پا برهنه رو حیاط راه میرفت و میگفت خدا بگم چیکارت نکنه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: