تولد..تولد..
lovely girl
درباره وبلاگ


ارمیتا تو واقعا کی هستی؟!

پيوندها
ابری بر روی باران
love
روياي خسته..
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely girl و آدرس armi-lovely.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 37280
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
tiyara najafi
tanha dalile zendegi

آرشيو وبلاگ
تير 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, :: 12:1 :: نويسنده : tiyara najafi

سلام..امروزتولدبهترين دوستمه **ساميار**   

 

تولدتولدتولدت مبارك گل من!!

 

عزیزم ، نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان

و صدایت آرام تر از نسیم بهار  . . .

تولد آسمانیت مبارک

میلاد تو رو به تک تک گل های دنیا تبریک می گم ولی می دونم همشون حسودیشون میشه ،اخه توتنهاگل قلب مني!

.

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا

تولدت مبارك..

دستانم تشنه دستان تو

شانه هایم تکیه گاه خستگیهایت

به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو میمانم

بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم

چون میدانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت

عزیزم سالروز تولدت مبارک

 


روزی که، تو اومدی روی زمین


                                     یه فرشته کم شد از آسمونا 


                                                                     مثل گل شکفتی بین آدما
گل سر سبد بودی بین اونا

                                       تولدت مبارک عزیزم

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر 

گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم  

 

ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم تولدت مبارک..

 

                                   دووووووووووووستت دارم

 

تولدت مبارك گلم..



نظرات شما عزیزان:

samyar
ساعت13:26---13 تير 1390
سلام.مرسی از بابت تولدی که برام گرفتی.بهترین هدیه تولدم بود.اما تولد من روز مرگ منه.وقتی که دیگه تو را ندارم بهتر که بمیرم.پس خواهش میکنم از خدا مرگما بخواه.خواهش میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: